vrijdag 25 september 2015

Verjaardagskaart.

Goedemorgen allemaal.

Jullie zien, ik ben niet helemaal uit beeld. De fysio voor mijn nek en schouders gaat gelukkig heel goed.

12 september was Aletta jarig en deze kaart heb ik voor haar gemaakt. Het stempelen doe ik nog niet zo lang en ook niet zo vaak. Ben best trots op deze kaart.

De stempel is van Clearly Besotted, Sunburst. De tekst is van SSS en ik heb deze kaart gestempeld met inkt van Stampin Up. Langs de randen met een prikpen gaatjes gemaakt.



Allemaal een fijn weekend!

Groetjes Anneke xxx

9 opmerkingen:

Wil Frutsel zei

Prachtig Anneke, dit is ook weer zo'n juweeltje. Je bent toch wel een kei in abstracte kaarten, top gedaan!!
xx Wilma

rian zei

suppppper mooie kaart, en gelukkig dat het al weer wat beter met je gaat.
groetjes rian

Aletta zei

Yehhhh... deze kaart staat nog steeds op het dressoir... naast de telefoon... te pronken.. want in t echie is ie ook zo moooooiiii....thankXXX Anneke:))

!neke zei

Hele mooie kaart Anneke, en fijn dat het beter gaat met je !
groeten Ineke

Els zei

Super wat een pracht kaart Anneke en hier mag je zeker heel trots op zijn.
Ik wens je veel beterschap en groetjes, ELs

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi detail die gaatjes! Prachtige kaart, kan me voorstellen dat Aletta er blij mee is!!

Angelique zei

Hele mooie kaart, gaaf gedaan en je kan echt niet zien dat je niet vaak stempelt. Blij dat de fysio aanslaat.
groetjes Angelique

Marjan zei

Fijn Anneke, dat de fysiotherapie helpt! Van je kaart ben ik weg, echt erg gaaf die cirkels in verschillende maten en kleuren en dan de zijkanten op deze manier, prachtige kaart!

Renate zei

Deze kaartjes ben ik nog niet helemaal gewend van je, maar het gaat wel ff super goed af zeg.
Het is wel een beetje een Aletta-kaartje.
Fijn dat de Fysio aan slaat.

-xies- Renate.