zondag 3 mei 2015

Mo Manning, Happy.

Hallo allemaal,

Vandaag zoals jullie van mij gewent zijn een kaart voor het Mo's Dream Team. Deze kaart heb ik gemaakt voor een medewerkster van ons die bevallen is van een zoon.


Gebruikte materialen:
Digi: Happy, Mo's Digital Pencil
Copic Markers.
Tekst en hempjeslijn zijn een Silhouette bestandje.
Frame: SSS
Design Papier. MME

Het SSS frame en de tekst heb ik 5 keer uitgesneden en op elkaar geplakt. Wilde dit keer niet met foamtape werken. Hierdoor heb ik een stevige diepte gecreƫerd en geeft een heel leuk effect. Jullie wisten waarschijnlijk wel dat ik niet van flutter kaart hou :). Een kaart moet bij mij een kaart zijn die ook blijft staan.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag, misschien met knutselplezier of lekker buiten..... Tot de volgende keer.

Groetjes Anneke xxx

6 opmerkingen:

rian zei

ohhhh wat een suppppper lieve kaart is dit en wat leuk hoe je die diepte erin hebt gebracht.

groetjes rian

Wil zei

Oh,ze zijn zo leuk ,die stempels(digi)
En zo mooi gekleurd,komplimenten.

Groet WIL

Els zei

Een super kaartje weer enleuk die baby-digi. Heel mooi dat frame zo gemaakt.
Fijne zondag en groetjes, Els

Angelique zei

Mooie kaart en juist door die diepte komt de tekst en de rompertjes zo mooi uit. Gaaf gedaan.
groetjes Angelique

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart met een schitterend mooie en grappige stempel, mooie tekst en hele leuke rompertjes. Top hoor!!
xx Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
moet elke keer lachen als jij het over flutterkaarten hebt haha..
Bij mij moet dat dus ook, lekker stevig en blijven staan..
Je kaartje is weer super, mooi hoe je diepte hebt gemaakt en super ingekleurd,
liefs Ans