dinsdag 17 maart 2015

Cards&Scrap # 232, MASCULINE / MALE

Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Cards& Scrap. Deze keer de eer aan team Roze.

"MASCULINE / MALE"  

 Oftewel mannenkaarten..... dat is de nieuwe uitdaging.


   
Dit is mijn uitwerking. Heb Rev Up the Fun van Stampin Up gebruikt. Deze set was al enige tijd in mijn bezit, maar nog nooit iets mee gedaan....... Deze uitdaging kwam dus al geroepen!

Gebruikte materialen.
Stampin Up: Rev Up the Fun. ( weet niet zeker of deze stempelset nog te koop is...)
Stampin Up: Chevron pons.
Inkt: Stampin Up.
Design papier: MME

De sponsor van deze uitdaging is deze keer......



Voor meer info over deze uitdaging kijk dan op het Cards&Scrap blog. Hier kun je ook de prachtige creaties van mijn DT collega's bekijken.

Ik wens jullie een fijne zonnige dag en tot een volgende keer!

Groetjes Anneke xxx

10 opmerkingen:

Bernadet zei

Ooooh die is echt errug leuk Anneke!!

Els zei

Ik vind dit een schitterend mooie mannenkaart en zo mooi die grijze afdrukjes bij de rode auto en de bandenafdruk. Toppie!
Groetjes, Els

rian zei

dit is een hele leuke mannenkaart, en hoeft ook niet zo ingewikkeld te zijn als je deze ziet, misschien denken we vaak te moeilijk hihi.
groetjes rian

Wil Frutsel zei

Mooie gestempelde mannenkaartje Anneke. Knap gedaan. Mannenkaarten blijf ik moeilijk vinden hoor!!!
xx Wilma

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Inderdaad supergave mannenkaart, leuk de auto's, de tekst en het geblokte papier,
liefs, Ans

Peggy zei

Een heel leuke mannenkaart.
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Petra-loves-paper zei

wow... gaaf zeg!

Anoniem zei

Stoere kaart!

Angelique zei

Leuke kaart heb je gemaakt, ik hou van de kleurencombinatie.
groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Je bent ook echt van alle markten thuis hè Anneke! Deze kaart is ook weer top. Lekker stoer en strak!! Super! (en dat met die zonnige dag gaat helemaal goed komen.. 17 graden vandaag!!!)