donderdag 30 oktober 2014

Stempelkaart.

Hallo allemaal,

Zo maar even een bericht tussen door.....
Wil jullie graag iets laten zien waar ik best wel een beetje trots op ben. Jullie weten dat ik van de plaatjes inkleuren ben, maar tegenwoordig vind ik stempelen ook heel erg leuk. Helaas nog te weinig tijd voor gehad. Vanmorgen dacht ik, ik maak een begin en dit is het resultaat.


Dit is een lift van Pinterest, ik moet toch ergens beginnen :)

De stempel is van Hero Arts en Aletta attendeerde mij hierop. We waren alle twee gelijk weg van deze stempel en gelukkig kon Bianca van Bianca's Toko deze voor ons bestellen.

Gebruikte materialen:
Hero Arts Large Blossom
Versamark
Hero Arts witte embossing poeder.
Stampin Up inkt Baja Breeze en Wild Wasabi
Tekst, Cleary Besotted
Voor het inkleuren van de bloemen en het blad heb ik Sponge Daubers gebruikt. Dit wordt dan net iets fijner als met een ronde blending tool.

Hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden, ik ga nu weer verder met een plaatje inkleuren :).

Wil nog graag even de dames bedanken die al mijn vragen beantwoorden en die heb ik .......

xxx

11 opmerkingen:

rian zei

hele mooie kaart Anneke, ook de kleuren zijn prachtig.
groetjes rian

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

corryskaart zei

hoi anneke
ziet er prachtig uit met deze stempel en vooral hele mooie kleuren
groetjes corry

Kreatief met Maria zei

Wauw super mooi Anneke. Kleuren zijn ook prachtig. Groetjes Maria

manon's kaartenhoekje zei

wauww schitterend wat een prachtige kaart en kleuren

groetjes manon

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
prachtige kaart, wat een mooie stempel en zó mooi ingekleurd..Ik heb ook op Pinterest moeten zoeken voor mijn CAS kaarten, fijn dat het kan..
Liefs Ans

Els zei

Een pracht kaart en wat mooi met dat embospoeder.
Ik vind de bloemen ook heel mooi ingekleurd. Echt een heel andere kaart maar wel super geslaagd en waar je zeker trots op mag zijn.
Ben nu al nieuwsgierig naar je volgende.
Groetjes, Els

Tinie zei

Anneke, in één woord: Schitterend!!!
Groetjes Tinie

Nicole Parmentier zei

Anneke je kaart is prachtig!!! Echt iets anders voor jou doen maar je hebt dit ook in je vingers zo te zien. Echt geweldig mooi!

heidy zei

Ik vindt dit zo mooi Anneke!!
XXX Heidy

CherylQuilts zei

This is gorgeous! I saw this on Pinterest and just had to stop by and thank you for the inspiration! Hugs!