zondag 28 september 2014

Mo Mannig, Mummu's Bike.

Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaart met mijn favorite Mo stempel, Mummu. Hoop niet dat jullie er al flauw van zijn :), ik vind ze nl. erg leuk.
Deze keer heb ik gekozen voor Mummu's Bike.



De gebruikte materialen zijn:
Copic markers (zie foto). Heb de grijstinten W.N en C gebruikte. Vond dit voor mijzelf een hele uitdaging. Vond het leuk om jullie te laten zien hoeveel markers ik op mijn bureau had :).



Ook bij deze kaart heb ik weer de zelfde Spellbinders A2 Curved Borders One
 gebruikt als bij de andere Mummu kaarten. Wil ze een beetje in de zelfde stijl houden, maar net allemaal even anders.
Creatables van Marianne Design LR0269.
Wolken en vogeltjes zijn van Memory Box en het labeltje is gemaakt met een Stampin UP pons, bestempeld met een de stempel van Stampin Up En Francais.
Tekst van Lotv.

Hoop dat jullie deze kaart ook leuk vinden..... Wens jullie allemaal een fijne zondag.
Als jullie dit bericht lezen ben ik heerlijk een dagje naar de beurs in Hardenberg.

xxx

5 opmerkingen:

rian zei

Kei leuke kaart weer, alles past bij elkaar de digi de achtergrond, de vogeltjes gewoon super
Groetjes rian

corryskaart zei

hoi anneke
wat een leuke/lieve kaart met dat ouwe bessie op de fiets en verder een hele fijne dag op de beurs
groetjes corry

Kreatief met Maria zei

Blijft een leuke stempel Anneke.
Schitterend ingekleurd heb je deze dame.
Groetjes Maria

Els zei

Wow deze is weer zo mooi gemaakt en 'de vogeltjes vind ik een erg detail hierbij.
Hele leuke stempel ook.
Groetjes, Els

Marjan zei

Nee hoor, ik vind deze ook erg leuk, komische stempels en op jouw kaart weer helemaal top verwerkt, Anneke!