vrijdag 6 juni 2014

Stempelkaarten.

Goedemorgen allemaal,

De laatste tijd ben ik wat aan het experimenteren met stempels en inkt. Afdrukjes inkleuren blijf ik doen, maar om zo af en toe iets anders te proberen is ook leuk.....
Geïnspireerd en enthousiast gemaakt door (knutsel)vriendin Aletta heb ik deze 2 kaarten gemaakt. Heb er meer gemaakt, maar met deze was ik redelijk tevreden :).
Helaas ben ik vergeten om goeie foto's te maken en 1 kaart is al onderweg naar een jarige tante. Deze stonden nog op mijn mobiel. Wilde jullie ze toch even laten zien.



Heb voor de achtergrondjes Distress Inkt gebuikt en daarna de achtergrondjes bewerkt met een stencil van Dutch Doobadoo. De vlinderstempel is van Studio Light. De uitgestanste vlinder is van Magnolia. Tekststempel is van LOTV. Even stikrandje er langs met de naaimachine en klaar is kees!
Zo heb ik korte tijd 2 leuke kaarten kunnen maken en dat is echt heel leuk om te doen!

Allemaal goeie en zonnige pinksterdagen. Zondag ben ik terug met een kaart voor het Mo's Dream Team.

xxx

12 opmerkingen:

Marianne zei

Ziet er goed uit Anneke.
Liefs, Marianne

Els zei

Dat zijn hele mooie kaarten Anneke en zo leuk om met templates te werken. Super met die vlinder.
Groetjes, Els

Aletta zei

Gave kaarten Anneke!!!!

Hennie Kloppenburg zei

Prachtig gemaakt zeg, mooie achtergrond en de vlinders ook super.
groetjes, Hennie

Jolanda Cuper zei

Wow prachtig!
groetjes Jolanda!

SandraR zei

Prachtig, Anneke!
Ook dit gaat je supergoed af!
#wilikookleren...
;-)

Liefs, San

Kreatief met Maria zei

Heel mooi Anneke
Groetjes Maria

Wil Frutsel zei

Mooie techniek Anneke, ziet er prachtig uit.
liefs Wilma

Marjan zei

Dit gaat je goed af, ze zijn erg mooi, heel geslaagde iets anders dan anders kaartjes, hoor!

Gea zei

ze zijn prachtig!

Ghea zei

prachtig kaartje en een lief afdrukje, ga vooral door met experimenteren I LOVE IT!!!!!
Liefs Ghea

Marleen zei

Schitterende kaart, prachtige kleurencombinatie!
Groetjes, Marleen