zondag 29 december 2013

Mo Manning,Taste of Winter.

Goedemiddag allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag deze kaart laten zien, ik heb voor de stempel Taste of Winter gekozen. Vind deze stempel erg mooi passen bij het jaargetij :). Taste of Winter kunnen jullie vinden in de shop van Mo's Digital Pencil.


Ik heb om de ingekleurde stempel een frame gemaakt. Dat vind ik toch wel heel leuk om te doen en geeft gelijk een hele leuke uitstraling aan de kaart. Heb het frame ook nog even bewerkt met de naaimachine. Het designpapier komt uit een paperpad van Bo Bunny.
De borders om de kaart zijn van verschillende merken. De bovenste is van Joy Crafts. Waarvan ook de ijsster is en de onderste en de border aan de zijkant zijn van Memory Box. De tekst is gemaakt door Marianne.
De stempel heb ik ingekleurd met Copic markers, maar helaas heb ik de markers al opgeborgen......

Allemaal een fijne zondag en veel succes met oliebollen bakken....
Dinsdag plaatst ik nog een post voor Cards & Scrap.

xxx

13 opmerkingen:

rian zei

wat een super mooie kaart anneke.
ik vindt de kleurencombi zo mooi, dat blauw met bruin.
groetjes rian

corryskaart zei

hoi anneke
wat een schatje van een kaart met die lieve stempel!!
vast een fijne jaarwisseling en groetjes van corry

Christina zei

Dat is weer een schitterend kaartje Anneke!
Groeten Kristel

Ans Gilbert zei

Hoi Anneke,
Wat een supermooie kaart, met prachtig kleurwerk en heel mooi afgewerkt,liefs Ans

Els zei

dit is weer zo'n pracht van een kaart Anneke en zo leuk dat frame waarop je de naaimachine hebt gebruikt.
De swirl onderin vind ik ook heel mooi hoor. echt een heerlijk winters kaartje.
Geniet van je zondag en groetjes, Els

martina's kaartjes zei

een leuk, geslaagd kaartje,
grtjs,martina
x

heidy zei

Hij is weer geweldig Anneke!!
XXX Heidy

Riet zei

Een prachtige kaart weer Anneke.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig kaartje Anneke, heel schattig! Ik wens jou en je familie een fijne jaarwisseling toe.
Groetjes van Jacqueline

Aletta zei

Erugggg mooi Anneke!
Groetjes Aletta

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Fijne jaarwisseling.
Liefs, Marianne

Anette zei

'tis weer een schatje! Niet te veel oliebollen eten hoor :-)

Nicole Parmentier zei

Heel mooi Anneke! Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en succes met de oliebollen!