dinsdag 11 december 2012

Elke kaart een feestje # 145. Kerstgeschenk.



Hallo lieve blogvolgsters, vandaag weer een nieuwe dinsdag en dus weer een nieuwe uitdaging bij elke Kaart een Feestje. Deze keer vragen wij van jullie maak een kerstgeschenk voor je liefste buren. Als dat geen uitdaging is.......

De beurt is deze keer aan Team Turkoois en zij hebben ware pronkstukken gemaakt. Je kunt ze >>Hier>> bewonderen.
Doen jullie weer gezellig mee met deze uitdaging?
De sponsor van deze uitdaging is: Spellbinders.


Fijn dag allemaal.
xxx.


5 opmerkingen:

Joke zei

Hoi Anneke
Ik heb jouw kaartje nagemaakt die van de uitdaging van elke kaart een feestje die met de kerstman.
Ik heb er wel een beetje mijn eigen draai aangegeven.
Ik heb ook op mijn blog vermeld dat ik ze naar aanleiding van jouw kaartje heb gemaakt .

Dus kom eens kijken.
liefs Joke

Jacqueline (Sjakkie) zei

IK vind het een geweldig leuk kaartje Anneke, mooie kleuren combinatie. Veel succes met de verkiezing voor de supermarkten.
Groetjes van Jacqueline

janieworkum zei

Ik vind het een beeldig kaartje anneke. Ik hoop voor jullie dat je bij de beste 3 komt van de supermarkten.
groetjes Janie

Anneke zei

geweldig leuke kaart en super mooi ingekleurd.
groetjes van An

Janny's Cards Creations zei

Geweldig mooie kaart geworden. Groetjes Janny