dinsdag 11 september 2012

Elke kaart een feestje #132.

Voor de nieuwe uitdaging bij eKeF de eer aan ons team, team Roze. Het thema is deze keer , gebruik vilt op je kaart.
Marianne design is deze keer de sponsor, daarom ik ook gekozen heb voor een stempel van Marianne.

De wolkjes en de bloemetjes heb ik gemaakt van vilt. Gewoon met een stansje door de cutllebug. Neem niet al te dik vilt. De wolkjes zijn gemaakt met een stansje van Memory box en de bloemetjes met een stans van Cealies. Het plaat je heb ik ingekleurd met Flexmarkers. Het design papier is van .... MME ;) Hoop dat jullie mijn  kaart leuk vinden en er inspiratie uithalen om ook gezellig met deze uitdaging mee te doen. Op het uitdagingen blog van eKeF kun je ook zien wat voor moois mijn DT collega's hebben gemaakt.

Eind deze week kom ik terug met een nieuwe uitdaging voor de DMCC. Jullie kunnen nog mee doen met deze uitdaging.

Fijne dag allemaal!
xxx.

21 opmerkingen:

Els zei

Dit is een pracht kaartje en wat een leuk afdrukje met een schitterende mooie zon. Leuk gedaan met de vilten wolkjes. De bloemetjes vind ik ook zo schattig gemaakt. Fijne dag en groetjes, Els

Lia zei

Wat een schattig kaartje, frisse vrolijke kleurtjes,
groetjes Lia

Joke de Wit zei

Hallo Anneke,wat een lief kaartje,ik zal eens opzoek gaan naar vilt.Groetjes Joke

Ellen zei

Wat een prachtig en vrolijk kaartje heb je gemaakt Anneke.

Groetjes, Ellen

corryskaart zei

hoi anneke
wat een geweldige fleurige kaart met die leuke stempel en frisse kleuren!
groetjes van corry

Maris zei

wat een leuke vrolijke kaart, en die bloemetjes zijn echt lief, mooi hoor xx

Bernadet zei

prachtkaart Anneke.
Lekker, vrolijke kleurtjes en superleuk hoe je het vilt verwerkt hebt

Marjan zei

Mooie, zonnige zomerkaart, Anneke, houden we zomer nog een vast!

Jane Hermsen zei

Hoi Anneke, wat een leuk kaartje en dat vilt doet het ook goed!
groetjes jane

Kaatje zei

Wat een gaaf en schattig kaartje!

groetjes,
Annika

arjette zei

Wat een ontzettend leuk kaartje Anneke, super!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Anneke.

Liefs Riet.

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!

Jolanda zei

Wat een vrolijk zonnig kaartje . . .Super!

Elly zei

Een prachtige kaartje,vind de kleuren lekker vrolijk en je hebt het vilt op een erg leuke manier gebruikt!

Groetjes Elly

rian zei

leuke kaart anneke, wist helemaal niet dat je met die stansen ook vilt kon snijden, ga het ook maar eens proberen.
groetjes rian

Wil zei

Wat een super lief kaartje>
Leuke stempel.
Ook ben ik even bij jou collega s dters wezen kijken.
Ook voor hun mijn komplimenten.

Groeten WIL

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Anneke,dit is nog een heerlijk zomers kaartje,ik voel bijna de zonnestralen:)Leuk die "warme"vilten wolkjes,groetjes Miranda

Peggy zei

Je hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt!
Die wolkjes zijn super schattig !
Groetjes,
Peggy * Mollemieke *

Sandra zei

Wat een leuk kaartje !

CreaSjouk zei

Geweldig leuk dit kaartje!
Groetjes Sjoukje