dinsdag 14 augustus 2012

Little candy..!

Omdat jullie zulke leuke reacties op mijn mapje met afdrukjes hebben geschreven heb ik besloten om deze weg te geven. Het mapje is natuurlijk met inhoud :)



Wat moet je doen:
* Schrijf in dit bericht dat je graag kans wil maken op deze candy ( klik bovenaan dit bericht om een reactie te plaatsen)
* Je hoeft niet perse volger te worden, maar mag natuurlijk wel.
* Wel zou ik graag zien dat je dit berichtje in de sidebar van je blog plaatst.

Op dinsdag 14 augustus als ik weer een nieuwe creatie plaats voor eKeF maak ik de winnaar bekent.
Dit bericht blijft automatisch bovenaan staan.

xxx

30 opmerkingen:

SandraR zei

Wauw! Wat zou ik deze graag winnen... *kwijl*
Ziet er zo prachtig uit...
Dus je begrijpt, Anneke, ik waag graag een kansje!
:-D
Je staat in mijn sidebar, zoals gevraagd.

Ik ga duimen en wens de anderen ook veel succes.

Dank je wel, Anneke!
Lief van je.

Liefs, San

Irene zei

Wat een verwennerij, weet je wel zeker dat je hier afstand van kunt doen????

xx Irene

Anreda zei

O...wauw, daar maak ik heel graag kans op...

Ik ben nog maar een beginner met het inkleuren van stempels, maar ooit wordt ik net zo goed *lol*

Bedankt !

Groetjes, Anreda

corryskaart zei

hoi anneke
wat een geweldig mooie gift waar ik heel graag eens een kansje wilt wagen,want zoiets is prachtig om te krijgen,dus ga ik geduimd zitten met armen en benen voor een beetje geluk!
groetjes van corry

Pouwla zei

Hoi Anneke,

wat leuk dat je dit mapje gaat weggeven! Graag wil ik hier een kansje voor wagen!
Groetjes Pouwla.

Ann zei

ohh wat gaaf Anneke! ik doe ook graag mee:) ik zet je in mijn sidebar:)

liefs,
Ann

Unknown zei

Hoi Anneke, wow zeg wat een leuke candy! Zelfs zonder inhoud is het mapje super mooi om te krijgen alhoewel ik het stempeltje ook helemaal schattig vind. Ik doe graag mee. Groetjes, Frea

Willy zei

Wauw wat een creatie!!
Super gedaan, en helemaal leuk dat je hem als candy weg wilt geven.
Dope hier graag aan mee,
Groetjes Willy

Jolanda zei

Wat leuk dat je het mapje gaat weggeven . . .hij is ook wel erg mooi. Ik doe graag mee!

Yvonne B zei

Wat een gave Candy.
Ik wil graag kans maken op je mooie prijs.
Hij ziet er erg mooi uit.
Ik zet je Candy in mijn side bar zodat er meer mensen weten van deze fantastische prijs

grtz Yvonne

Plony zei

Oooohhhhhh, die wil ik wel heeeeeellllll graag hebben. Ik ga je vermelden op mijn blog!!! Ik doe mee!!!!!!!!
Liefs Plony.

Shirley zei

Wow, wat een gave candy! Ook ik waag graag een kansje.

Ik zet de candy in mn sidebar!

Liefs, Shirley

Ellen zei

Woooow hier word je toch vrolijk van....wat een prachtig cadeautje geef je weg Anneke. Ik zou dit graag winnen.
Je gaat in mijn side bar.

Liefs, Ellen

rian zei

hoi anneke

jaaaaaaaaaaaaaaa ik wil deze mooie creatie van je wel winnen.
vindt hem echt heel leuk.
en nog leuker vindt ik het als ik eens iets zelf gemaakt in de bus krijg, wnt ik begrijp het nooit naar welke hobbybeurs ik ook ga het lijkt wel of iedereen kaarten maakt alleen dat je ze ook krijgt met bijv. je verjaardag of kerst
ik weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik kan ze op een hand tellen toch....................
dus het lijkt me wel leuk de post uit halen en dan dit erin
groetjes rian

Joke de Wit zei

Ik kom net terug van vakantie en zie dat je weer zo'n mooie candy heb en daar wil ik graag aan mee doen.Groetjes Joke

Unknown zei

Hallo!
Wat een geweldig maar toch simpel idee. Heb je misschien ook een kleine uitleg want zo iets moois wil ik ook wel proberen te maken!

groetjes,
Anouk

Marga50 zei

Wauwwwwww wat een gave candy geef je weg, ik waag een gokje. Fijne avond, groetjes Marga.

Creahuijs zei

Wauw wat een geweldige Candy!!
Ik maak dolgraag een kansje.
Volger was ik al en de candy staat op mijn blog te pronken!

Liefs Priscilla

*mieke* zei

Ooohhh Anneke, ga je er ook afstand van doen? Die van mij is al bij de ontvangester aangekomen, maar ook ik zou wel een leuk mapje willen ontvangen:-)
Groetjes Mieke

krearia zei

Wauw, ik doe graag mee hoor. Het mapje ziet er geweldig uit en ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig naar de afdrukjes die er in zitten. Ik waag dus een gokje .....

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Anneke.

Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hallo Anneke,
Ik ben helemaal weg van je Blog.. en doe graag mee met de leuke candy...

groetjes Ans

Marianne zei

Wat een leuke kaart is dit Anneke.
Liefs, Marianne

Crea Astrid zei

Wat een prachtig mapje heb je gemaakt met deze schattig digi. Vind de digi's van Mo Manning ook zoooo leuk. Zou ook graag kans willen maken op deze mooie creatie van je. Ga het op mijn blog plaatsen. Zou misschien nog een leuk verlaat vejaardagscadeautje zij, ben namelijk 10 Augustus jarig. Hihihi.

Groetjes Astrid.

jans zei

wat een schatje en wat een leuk idee om dit als candy weg te geven hij is schitterend ik waag graag een kansje niet voor me zelf maar voor mijn oudjes wil graag gaan proberen stempel afdrukjes met ze te kleuren hij staat op mijn blog grt jans

Rimmie zei

Net als zovelen, waag ik ook graag een kansje op deze leuke candy!
Ben namelijk erg benieuwd naar de details en de afdrukjes zijn altijd welkom!

Bedankt voor de kans!!!

Lots of butterfly kisses

Kim

Creatiefenzo zei

Hai Anneke

Wat een leuk idee om hier een candy van te maken ik wil het ook graag proberen ik vind hem geweldig !!!

liefs Danny

Aartje zei

Hallo Anneke, ben lekker aan het bijlezen na de vakantie en stuit op jouw prachtige candy. Wie wil er nu niet zo'n mooi stempelmapje. Misschien kan ik met jouw mapje eindelijk eens wat afdrukjes netjes opbergen. Ik waag dus graag een kansje.
Groeten, Aartje

Crea Jackie zei

Dat er stempels in zitten is natuurlijk heel leuk, maar om zo'n mooie creatie als het mapje te kunnen winnen maakt het alleen maar super. Door het in het echt te mogen bewonderen zie je toch net iets meer de details dan op een foto en daar wil ik toch echt wel een gokje naar wagen.

Dus je candy staat in mijn sitebar en ik ga voor mezelf duimen :D

Bedankt voor deze kans.

Groetjes.

Johanna Visser zei

Oh wat een mooie candy. Ziet er al tijden aan te denken om een mapje voor mijn afdrukjes te maken, maar ik weet maar niet waar ik beginnen moet. Ik vind deze super leuk. Als ik hem zou winnen dan zou ik gelijk ook kijken hoe ik er 1 voor mijn freubelvriendinnen kan maken voor de feestdagen. Denk dat ze dat ook heel erg leuk vinden om te krijgen. Bedankt voor deze mooie kans.

Liefs Johanna