donderdag 19 juli 2012

Fishing men...


 Zo als beloofd vandaag nog een kaart. Vandaag is mijn broer jarig en hij gaat graag vissen, daarom heb ik voor deze afbeelding van Karen's Doodles gekozen.



Het papier wat ik gebruikt heb is van Maja Design Life by the Sea. Deze papierlijn vond ik erg mooi bij de digi passen.
Ter onderbreking heb ik alleen de hoekjes gebruikt van een vierkante papieren doilly. Een mannenkaart moet stoer blijven ;). De wolkjes heb ik gemaakt met een stansje van Memory Box. Het vishengeltje heb ik gemaakt op de Silhouette. Het visbedeltje is van Jane Creative.

De vlaggenlijn aan de binnenkant van de kaart is een stempel van Magnolia. Voor de fijne rode lijntjes en stipje. heb ik weer de Nibs gebruikt. Dat gaat hiermee geweldig en je blijft binnen de lijntjes.
De tekst is van Hero Arts CL272.

Kijken jullie ook zo uit naar het mooie weer wat ons beloofd is??

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart. Het blijft een eer om reacties te mogen ontvangen. Misschien zien jullie op je blog niet altijd een reactie van mij, maar ik zie jullie creaties wel. Door drukke werkzaamheden in deze tijd van het jaar ontbreekt mij de tijd hiervoor. Mijn excuses.

xxx

20 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Hallo Anneke,wat een grappige kaart mooi gemaakt met allemaal leuke dingen erop.Groetjes Joke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anneke.

Liefs Riet.

martina's kaartjes zei

oeps, als dat maar goed komt hahahaha... een heel erg grappige afbeelding, alleen denk ik niet dat er veel vis op tafel zal liggen vanavond zo =)
mooie papiertjes en de vlaggetjes binnenin zijn toppie !
grtjs, martina
x

Cathy zei

Superleuk: prachtig ingekleurd, leuk dp en fijne afwerking!

Wendy zei

Wat een ontzettend leuke kaart Anneke! Ik moet hartelijk lachen om deze afbeelding. Goed gekozen voor je broer als ik je verhaal zo lees! Hele leuke mannenkaart! Groetjes, Wendy

Sandra zei

Leuk kaartje hoor anneke
gr sandra

corryskaart zei

hoi anneke
wat een geweldig mooie mannenkaart en zo mooi ingekleurd en grappig met dat dobbertjespapier!
groetjes van corry

rian zei

hoi anneke
ook deze is weer super, wat een grote vangst en dat hengeltje vindt ik zo leuk.

groetjes rian

Karin zei

Wat een leuk kaartje Anneke, dat hengeltje vind ik een erg leuk detail.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje Anneke, super mooi! En nog gefeliciteerd met je broer.
Groetjes van Jacqueline

Els zei

Wauw ook deze is weer erg leuk anneke en dat afdrukje vind ik fantastisch leuk. Groetjes Els

arjette zei

Wat een super leuk kaartje Anneke!!! Gefeliciteerd met je broer!!!

gr. arjette.

Gea zei

Mooi zeg!
Groetjes Gea

Wil zei

Wat een hartstikke leuke kaart!!!
Super stempel,
Mooi papier,

Groeten WIL.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Anneke,wat een leuke mannenkaart!Alles past geweldig leuk bij elkaar en gaaf met die hengel erbij!groetjes Miranda

Unknown zei

Enige kaart Anneke!! Wat een leuke digi is dit! Groetjes, Frea

Anoniem zei

Prachtige kaart Anneke! Wat een leuke digi het ook, helemaal geweldig!
Liefs, Sandra

Marjan zei

Wat een gave kaart, zie wolkjes vind ook zo leuk! Gaaf detail, die hengel!
Je vroeg over de parels, dat zijn Dew Drops, ik heb ze geloof ik bij Harlekino gekocht, maar volgens mij kun je ze overal wel kopen.

Lia zei

Wat een super gave kaart, leuke details,
groetjes Lia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met een hele leuke digi.

Groetjes Astrid.