zaterdag 26 mei 2012

Uitdaging DMCC.

We weten dat het prachtig weer is en dat het waarschijnlijk te warm is om te knutselen, maar de DMCC heeft een leuke uitdaging. De uitdaging is "Vaderdag". We mogen de vaders toch niet vergeten op vaderdag!




Ook deze keer stellen onze sponsoren weer leuke prijzen beschikbaar.









Bij 25 deelnemers of meer stelt CreaMiep deze prachtige Magnolia stempel beschikbaar.

Doen jullie gezellig mee met deze uitdaging? Jullie hebben de tijd tot 30 mei 18:00 uur.



Klik HIER om je kaart aan MR. Linky toe te voegen.

1 opmerking:

hennie zei

Hoi Anneke, ondankt het warme weer heb ik wel zin om mee te doen met deze challenge.
Hebben jullie regels waar ik mij aan moet houden?
Zo ja wil jij mij dan even mailen?
henniebarendregt@gmail.com
Zonder tegenbericht ga ik gewoon aan de slag.
Groetjes hennie.
p.s. wat maak jij topkaarten Anneke!!!