vrijdag 18 mei 2012


12 opmerkingen:

Jolanda zei

Jullie hadden in ieder geval de goede kleuren aan . . leuk hoor. Jammer dat je zo weinig ziet, kun je inderdaad misschien beter voor de tv zitten. groetjes . .

Maris zei

ik heb zelf echt helemaal niks met de toppers, maar jullie zagen er TOP!! uit hoor, hoop dat jullie toch een leuke avond hebben gehad, al is het maar om het eens mee te maken he xx

Ann zei

dat riep ik ook gelijk na 1 keer, ik koop de DVD wel haahaa:)) je ziet echt te weinig, ik zei al tegen Nicole je moet voor de sfeer gaan...
maar je hebt iig een heerlijke vriendinne avond gehad toch:)))) nu zeker lekker brak hihi:)

liefs,
Ann

Els zei

Tja de toppers he, maar jullie zagen wel leuk uit hoor, dus daar heeft het niet aan gelegen.
Geniet nog lekker na en groetjes Els

Aletta zei

Ha die Anneke,

Wat zien jullie er prachtig uit :)))

Moest wel lachen toen ik deze foto zag want ik vind het toch niet echt iets voor jou...

Maar het gaat natuurlijk ook om de sfeer...

Fijn weekend

Groetjes Aletta

Sandra zei

Het is inderdaad leuk nicole maar net wat je probeert te zeggen het is mega druk en kolosaal met zoveel mensen
Gr sandra

rian zei

hoi anneke,
de topper vindt ik niets maar jullie zien er wel top uit.

groetjes rian

Liesbeth zei

Hoi Anneke,
Jullie zien er in stijl uit hoor, mijn dochter is vorig jaar geweest en had eigenlijk dezelfde reactie, één keer was leuk om mee te maken maar liever voor de buis
gr.Liesbeth

Danoesja zei

Hoi Anneke

Wat zien jullie er toppie uit, wel jammer dat je zo weinig ziet maar jullie hebben in ieder geval de sfeer van het toppersfeest live meegemaakt. Volgende keer lekker samen de dvd kijken.

Lieve groetjes
Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Anneke,ik dacht dat zijn aparte magnoliaatjes in zeestijl,haha,maar nee het zijn twee andere toppers!Jammer dat je niet zoveel zag maar samen was het toch zeker wel gezellig?Alweer een evaring rijker,groetjes Miranda

Marjan zei

Leuk toch? Mooie outfit! Klinkt als een erg leuke avond.

Groetjes, Marjan

Anette zei

de toppertjes zijn toch met z'n drieëen?.....:-) o, ik zie het al jullie zijn het.....:-)