dinsdag 24 april 2012

Elke kaart een feestje # 112. "You've got mail"...

Vandaag bij eKeF weer een nieuwe uitdaging. Deze keer de eer aan het team roze. Het is deze keer weer een kleuren uitdagingen met als optie "You've got mail". De kleuren die deze keer gevraagd worden zijn
geel, licht blauw, licht groen en/of abrikoos.
De envelop is uitgesneden met de Silhouette, met hulp van Nicole ;). De stempel is een digi van Mo's digital Pencil. Deze is helemaal ingekleurd met Flexmarkers. Het papier is van MME.



Willen jullie ook mee doen aan deze leuke uitdaging en wil je je nog meer laten inspireren klik dan HIER om de prachtige creaties te bekijken van mijn DT collega's.

Letraset/ Colart is deze uitdaging onze sponsor.


 Allemaal maal een fijne dag. Door al die regen een prima knutseldag. Bij de DMCC kun je nog mee doen tot 29 april met deze leuk uitdaging.
Vandaag zet ik nog wat spulletjes op MP. Nu ik de Silhouette heb zijn veel dingen overbodig geworden. Tja, en soms moet je wat :) Klik HIER en dan kom je gelijk bij mijn advertenties.
xxx

25 opmerkingen:

Irene zei

Er komen toch werkelijk schitterende dingen uit die wondermachines, alleen de buitenkant is zo al een feestje en dan nog dat super lieve plaatje er in, mooi Anneke!!!

Liefs, Irene

Pouwla zei

Hoi Anneke,
heeeeel mooi kaartje geworden zeg!
Ook heb je hem heel leuk ingekleurd!
Ik heb mijn allereerste flexmarkers bij jou gekocht op de beurs, en al twee workshops bij Nicole gedaan maar ik moet nog veel oefenen hoor! Hihi.
Ik heb je net twee mails gestuurd omtrend je advertenties op MP.

Groetjes Pouwla.

Jolanda zei

Ohhh . .wat mooi zeg.

SandraR zei

Wat een schatje, Anneke!
Heel erg mooi gemaakt en ik vind je envelop eromheen ook heel erg gaaf!
Een Toppertje! ;-)

Liefs, San

Liesbeth zei

Wat mooi Anneke, en wat een schitterende enveloppe.
gr. Liesbeth

Joke de Wit zei

Hallo Anneke,wat een schatje hij is heel mooi.Groetjes Joke

Joke zei

Wat een schattig kaartje en wat een prachtige vlop heb je erbij gemaakt heel erg mooi.
groetjes Joke

Esther zei

Ik dacht al wat een bekend iets maar dat had ik dus bij Nicole voorbij zien komen.haha
Maar die van jou is niet minder mooi hoor,prachtig kaartje.

Groetjes Esther

Aletta zei

Wat een ontzettende prachtige kaart. Geweldige envelop en wat een schattige digi.

Groetjes Aletta

krearia zei

Wow, wat een mooie kaart en wat een gave envelop heb je gemaakt.

Els zei

Mooie kaart Anneke en een grappig envelopje.
Groetjes Els

Marlies zei

Een prachtige kaart en wat een mooie envelop!! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Elise zei

Oh supermooie kaart!!! Leuk gedaan met de Silhouette en wat een leuke stempel!!
Met een beetje geluk heb ik morgen mijn SC hier staan......
Groetjes Elise

Jolanda Cuper zei

Schitterend wat een leuk flopje! Prachtig die peuter in de doos!
Groetjes Jolanda.

Sandra zei

ziet er super uit hoor anneke
gr sandra

marja zei

Wat een prachtig creatie, schitterende envelop en onwijs mooi kaartje!!

Lieve groetjes Marja.

Aleida zei

You 've got wel hele mooie mail! Een super "envelop" met een heel mooi kaartje er in.
groetjes,

Danoesja zei

Hoi Anneke

Wat een mooie envelop, en het afdrukje is zooooo lief, prachtig hoor.

Lieve groetjes
Danoesja

Tinie zei

Dit is echt heeeel mooi, Anneke!! Schitterend gewoon! En een schattige kaart erin!
groetjes Tinie

arjette zei

Ik vind hem schitterend zeg!!!! Wat een mooie envelop, super zo'n schitterend apparaat!!! En je kaartje is ook geweldig mooi!!!

gr. arjette.

*mieke* zei

Heel erg mooi Anneke! Alles bijelkaar is het weer een super kaart. Ik ben weg van je vlop hoor...had ik maar zo'n wondermachine:-)
Groetjes Mieke

Chantal zei

Die envelop is super zeg! Echt ontzettend leuk gedaan!
Groetjes,
Chantal

Anette zei

Wat een heerlijk kaartje! Je hebt je nieuwe machien al aardig in de vingers. Prachtig geheel.

Renata van Miltenburg zei

Enig! Natuurlijk is de enveloppe prachtig maar wat ik vooral zo leuk vind is deze digi in het thema en dan die tekst er bij...super!

Liefs, Renata

Magda zei

Prachtig hoor!!
Hele mooie kleuren en een bijzondere uitwerking.
Knap gedaan!
Groetjes,
Magda