zondag 1 april 2012

Dutch Magnolia Chickies # 20 . "Beterschap"

Vandaag 1 april (geen grap) gaat er weer een nieuwe challenge bij de DMCC van start. Deze keer willen we graag een beterschapkaart zien.
Voor deze kaart heb ik voor nurse Tilda gekozen. Het papier heb ik voor de verandering uit mijn voorraad gepakt en ik weet niet van wat merk het is. Het rode papier heb ik gesneden met een grand nestabilitie. De corner bovenin de kaart heb ik nu eens niet gebruikt in een hoek, maar bovenaan minj kaart. Vond het op deze manier heel mooi bij de kaart passen. Zowel corner als charme zijn van Jane Creative. Jane heeft zulke leuke afwerk hebbedingetjes in haar webwinkel staan.....


Hoop dat ik jullie met mijn kaart kan inspireren en dat jullie weer gezellig mee doen met onze challenge. Lees wel goed waar je kaart aan moet voldoen. Als een kaart hier niet aan voldoet moeten wij helaas deze verwijderen en dat doen wij niet graag. De voorwaarden kun je HIER lezen. Ook kunnen je hier de prachtige creaties bekijken van mijn DT collega's.

Bedankt weer voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart en nieuwe volgers hartelijk welkom!

Als jullie dit bericht lezen ben ik onderweg om mijn eerste workshop inkleuren te geven.....

xxx

29 opmerkingen:

Unknown zei

Ahh wat is die ontzettend mooi zeg! :-D Erg mooi ingekleurd ook... Groetjes Synthia

Yvonne zei

Wauw zeg wat een geweldige mooie kaart!
liefs Yvonne

Jane Hermsen zei

Hoi Anneke,
mooie kaart en super de metalen driehoek aan de bovenkant!

Fijne dag vandaag.
groetjes jane

Brendaxx zei

Wat een mooi kaartje, mooie kleurencombi! Ik wens jou een gezellige workshopdag toe vandaag!
Groetjes,Brenda

Lia zei

Wauw een plaatje van een kaart, wat heb je mooie kleuren gebruikt, super!
groetjes Lia

angeleef zei

Wat een leuke kaart zeg! Echt heel leuk met die details bovenaan en je kleurtjes passen ook al zo goed bij elkaar! Veel geluk en plezier met je workshop!
Groetjes
**Evi**

Sandra1968 zei

Wauw, wat een prachtige kaart!
En veel succes met de workshop.
Groetjes, Sandra

Elise zei

Wat een prachtige kaart! (Ik heb em gister natuurlijk al even in het echt kunnen bewonderen.) Ik vind de kleuren combo ook zo geweldig! En Tilda is zo mooi gekleurd!
Fijne zondag gewenst! En nogmaals bedankt voor de gezellige dag gisteren!
Groetjes Elise

Marjan zei

Vind de papiertjes op je kaart echt erg mooi samen. Ook de vorm met de nestabilitie is prachtig samen met de corner. Mooie bloempjes en natuurlijk prachtige kleurkunsten. Topkaartje!

Groetjes, Marjan

Joke de Wit zei

Deze kaart is mooiiiii mooi ingedeeld.Groetjes Joke

marja zei

Wat een super leuk kaartje Anneke!! Mooi papier heb je gebruikt.

Lieve groetjes Marja.

krearia zei

Hoi Anneke,

Als ik zo'n kaart zou krijgen, zou ik me meteen een stuk beter voelen. Wat een vrolijke kleuren heb je gebruikt zeg. Helemaal te gek

Groetjes Ria

Jolanda zei

wat weer een prachtige kaart Anneke. Ik vind de kleuren ook zo mooi bij elkaar passen . .

Marlies zei

Een hele mooie beterschaps kaart Anneke! Wat mooi papier heb je ook gebruikt en super mooie details erbij! groetjes, Marlies

Maris zei

mooie kaart Anneke, het papier vind ik zooo moooiii xx

Marianne zei

Ik vind het een prachtkaart geworden Anneke.
Succes met het geven van de workshop.
liefs, Marianne

Maudy zei

Hoi Anneke,

Prachtige kaart heb je gemaakt. Ik ga proberen of het me lukt om eens mee te doen met het Magnolia blog. En ook via deze week wilde ik je nogmaals bedanken voor de super gezellige en vooral leerzame dag in Lelystad.

Groetjes,
Maudy

Aleida zei

Een heel mooi beterschapskaartje! Mooie kleurencombi en die corner midden boven het stempeltje staat heel sjiek!
groetjes,

Elly zei

Oee,wat spannend je eerste workshop inkleuren, maar het is je vast goed gelukt...als ik zag hoe betrokken je gisteren was,dan is het vast helemaal goed gekomen!Vind je kaartje prachtig,even wennen aan het papier,maar alles past uitstekend bij elkaar.

Groetjes Elly

Karin zei

Wat een ontzettend mooi kaartje! Mooie kleuren.

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Anneke. Papier en de rest passen perfect bijelkaar. Je hebt vast een hele leuke dag gehad...
Groetjes Mieke

arjette zei

Wat een super leuk kaartje zeg, heel mooi!!!
En? Hoe is je workshop gegaan?? Vast wel goed!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Anneke.

Liefs Riet.

Els zei

Wat een schitterende kaart en dit afdrukje blijft leuk om te zien.
Leuk papier ook gebruikt. Groetjes Els

Irene zei

Een beetje een late reactie maar wow wat een leuke Tilda is dit geworden! Goed idee het hoekornament boven in te gebruiken en de papiercombinatie is heel apart en werkt hier perfect!
Je had dus wel direct een druk weekend..alle remmen los na de 10+ van Dr. Vogel????

Groetjes, Irene

Magda zei

Jouw kaartje is heel mooi Anneke!
Je lintje bovenaan is origineel, dat heb ik nog nooit gezien.
een fijne week
Magda

miriam zei

hij is weer schitterend anneke ook mooi papier gebruikt
gr miriam

CreaSjouk zei

Dit is weer een toppertje!
Groetjes Sjoukje

Cathy zei

Heel erg mooi!!! Wat een mooi dp heb je gebruikt!