maandag 24 oktober 2011

Het is nu.......




Het is nu helemaal officieel. Gisteren zijn Liberta en ik bij Nicole geweest en hebben we onze shirts in ontvangst mogen nemen. Dames, om samen met deze twee meiden 5 dagen naar de Kreadoe te mogen vind ik zo spannend, maar ik kijk er ook zo ontzettend naar uit!! De Kreadoe is van 2 t/m 6 november.
Kom gerust bij ons langs. Jullie mogen ook zelf de Flexmarkers proberen en ook het nieuwe papier van Nicole mag je testen. Reden genoeg om gezellig bij ons te komen. We staan recht tegen over de stand van Magnolia........
Zou het heel leuk vinden als jullie ons stand bezoeken mij ook even aanspreken, ik ben te herkennen aan mijn naam op mijn shirt. Kan dus niet missen.

xxx

19 opmerkingen:

Thea zei

Hoi Anneke,

Wat leuk zeg je eigen shirt! Ik wens je heel veel plezier op de kreadoe. Dit jaar sla ik hem over, dat weekend is mijn man jarig en die gaat dan toch voor.

Groetjes Thea

SandraR zei

Had het nieuws al gelezen op Nicole's blog, maar bij deze ben jij ook gefeliciteerd met dit goede nieuws!
Lijkt me superleuk om jou in het echie te ontmoeten!
Ik ben er zondag bij, samen met Joke mijn freubelvriendin.
Dus ik ga je zien de 6e! Leuk!!!

Liefs, San

Maris zei

jaaa heel leuk anneke, ik las ook bij nicole dit ,helaas ga ik dit jaar niet naar de kreadoe, jammer ik wil je graag eens ontmoeten xx

Aletta zei

Hoi Anneke,

Wat staan jullie er allemaal stralend en trots op de foto.
Het lijkt me reuze gezellig, maar denk ook erg spannend (en vermoeiend) om 5 dagen op de Kreadoe te staan. (Daarna heb je nog een week nodig om uit te rusten). Maar dat mag de pret niet drukken.

Wens je alvast een leuke en gezellige en vooral creatieve dagen toe en kom zeker even aan op deze stand.

Oja, je vorige kaart vond ik geweldig mooi. Deze digi is ook zo leuk.

Groetjes Aletta

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd met dit goede nieuws helemaal leuk en ook nog een passend shirt erbij.Ik hoor morgen of mijn gips eraf mag als dat zo is kom ik misschien op de kreadoe en zal ik je aanspreken hoor
Veel plezier alvst gewenst maar dat zal wel lukken zo samen
Groetjes Tineke

xxx Myra xxx zei

gaafffff hoor!!! Veel plezier!!

Jacquelien zei

He Anneke,

wat leuk dat jullie op de KreaDoe staan. Ik probeer ook even langs te komen want ik ben wel erg benieuwd naar de nieuwe markers. Ik wens jullie in ieder geval alvast hele leuke dagen toe (wat vast en zeker gaat lukken)

Groet, Jacquelien

Esther zei

Jullie zien er prachtig uit.
Veel plezier en vermaak jullie die 5 dagen.

Groetjes Esther

Agnes zei

Super Anneke ! Ik gun je dit zo !
Jammer genoeg kan ik niet naar de beurs komen ,maar ik hoop je snel weer te zien. Heel veel plezier!
Liefs, Agnes

Marjan zei

Als het goed is ga ik met mijn vriendin, leuk ! Ik hoop jullie te zien!

Groetjes, Marjan

Els zei

Jammer dat ik dit jaar niet naar kreadoe ga, maar wel erg leuk nieuws. Groetjes Els

Irene zei

De 3 Markerteers klaar voor de start! Heel veel succes en vooral heel veel plezier........gaat helemaal lukken Anneke!!!

Liefs, Irene

Elly zei

Ik zit naar de datum te kijken,ik wist niet dat het zondag ook nog was.
Met het plezier hebben gaat het vast wel lukken,zoals ik jullie nu al zie!
Mischien tot op de beurs....

Groetjes Elly

Sandra1968 zei

Van harte gefeliciteerd!
Helaas is dit het 1e jaar dat ik niet naar de KreaDoe ga (ik zit dan in Barcelona), maar ik kom je vast wel weer tegen :-)
Heel veel plezier en succes op de KreaDoe!
Groetjes, Sandra

miriam zei

het ziet er gezellig uit zo met zijn drieen. Mooie shirts en makkelijk herkenbaar nu
tot op de krea doe
liefs miriam

Kralen Design zei

Spannend Anneke, maar ik weet uit ervaring dat het heeeeel erg leuk is om te doen! Ik denk dat je het heel erg naar je zin zult hebben, succes!

Groetjes Erika

Jolanda Cuper zei

Ben zeer benieuwd ik kom je zeker even groeten maar aan de felxmarkers wil ik niet beginnen haha!
Groetjes Jolanda.

Brendaxx zei

Succes en veel plezier op de Kreadoe!

Anette zei

het staat zéér professioneel!! maar ook zonder je naam op je shirt had ik je wel herkend hoor! namelijk aan de twinkeling in je ogen!!;o)