dinsdag 27 september 2011

Karen's Doodles # 82 "Tasjes Tijd"

Weer een nieuwe dinsdag weer een nieuwe uitdaging. Deze keer is het "Tasjes tijd". Versier een tasje of maak er zelf één.
Ik ben de uitdaging aangegaan om er zelf één te maken. Het tasje had ik gezien bij Cards by Jol. Van Miriam heb ik de beschrijving gekregen. Dit alles kan uit één crardstock van 30 x 30 cm.



De digi's die ik gebruikt heb zijn Cupid Teddy Bear en Elliot Valentine. Staan uiteraard in de webshop van Karen's Doodles.
Het papier is van Riddersholm en dit kun je vinden in de webshop van Scrapbookzolder. Voor het labeltje heb ik weer de stans gebruikt van Kitty Franken en de charme is van Jane Creative. In het tasje zit een doosje van een juwelier......;lol))

Mijn DT collega's hebben er ook deze keer weer iets schitterends van gemaakt. Je kunt hun creaties HIER bekijken. Doen jullie deze keer ook mee aan deze leuke uitdaging? Je kunt nog steeds een digi na keuze winnen.

Bedankt voor julie bezoek aan mijn blog.

Fijne dag!

xxx

22 opmerkingen:

Caroline zei

Super leuk gemaakt!!

Groetjes Caroline

Miranda Slagboom-de Groot zei

het is een schitterend tasje
groetjes miranda

Thea zei

Hoi Anneke,

Wat een leuk tasje!

Groetjes Thea

Karin zei

Prachtig tasje!

Anoniem zei

Een heel erg mooi tasje hoor. Een beauty.
Groetjes Joke

Anneke zei

Heel leuk he die tasjes! Vind ze ook geweldig om te maken :)
Super cute ook met die lieve beer!!
GRoetjes Anneke

martina's kaartjes zei

hij is gewoonweg super ! heel erg leuk, als je weet dat je daar alleen een vierkant vel voor nodig hebt !
grtjs, martina
x

Elly zei

Wat ontzettend leuk is die geworden,ook de afbeelding past er goed bij!

Groetjes Elly

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk tasje Anneke :-D
Groetjes Synthia

Yvonne zei

Hartstikke mooi Anneke!

Aleida zei

Het is een heel leuk tasje geworden, je hebt heel mooi papier gebruikt.
groetjes,

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Anneke.

Liefs Riet.

Els zei

Erg leuk gemaakt Anneke en grappig dat doosje binnenin. Een prachtig tasje is het. Groetjes Els

Els zei

Erg leuk gemaakt Anneke en grappig dat doosje binnenin. Een prachtig tasje is het. Groetjes Els

Petra zei

Ik vind dit tasje ook zo leuk om te maken!! Wat heb jij hem prachtig afgewerkt zeg!
Liefs Petra

Petra zei

Ik vind dit tasje ook zo leuk om te maken!! Wat heb jij hem prachtig afgewerkt zeg!
Liefs Petra

Liberta zei

hai Anneke,

Hij is ontzettend leuk.
Lijkt mij een moeilijk patroon.
Hij is heel gaaf.

Liefs, Lieb

miriam zei

Hij is schitterend en leuk anneke Mooi papier en digi heb je gebruikt
gr miriam

Aletta zei

Ha Anneke,

Geweldige tas !!! Mooie warme kleuren en tja de digi's zijn natuurlijk geweldig...

Erg leuk modelletje, ga ik binnenkort ook maar eens proberen :)))

Groetjes Aletta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf tasje Anneke, erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Renata van Miltenburg zei

Top tasje, top digi ook ;) En hoe leuk dat kleine, spannende doosje binnen in de tas!

Liefs, Renata

Marjan zei

Het ziet er geweldig uit, Anneke!

Groetjes, Marjan