donderdag 23 juni 2011

Appeltje voor de dorst...

Jullie zullen het al wel door hebben, ik heb er weer een nieuwe verslaving bij  ;lol))Karen's Doodles plaatjes... Ja, en dan vind ik de Kenny K en de Mo Monnig  en niet te vergeten de magnolia stempels ook nog heel leuk. Jammer dat een mens moet slapen ;lol)).

Vanmiddag met het onweer op de achtergrond lekker deze kaart in elkaar geknusteld. De kaart doet mee met de challenge 68 van Karen's Doodles. Het is dit keer een foto inspiratie.
Het stempeltje heet Apple Girl ( wat ook weer een schatje, hé) en is te koop in de shop. Ze is ingekleurd met Copic markers . Papier is van My Minds Eye (mabel papers). Brads zijn van de Duif.  Embellishment van Creashop Duymelot. Tekst van mij zelf.

Komende dagen ga ik weer met een magnoliaatje aan de slag. Op 1 juli komt er weer een nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog.

Bedankt voor jullie komst naar mijn blog en jullie lieve reacties.
Welkom nieuwe volgers! Leuk dat jullie volger van mijn blog zijn geworden.

xxx Anneke.

31 opmerkingen:

hennie zei

Wat een schatje Anneke!
Mijn complimenten hoor, het is ook een erg leuk stempel.
Groetjes hennie.

corryskaart zei

hoy anneke
wat een schattige kaart en dat gevoel van alle stempels dat heb ik ook hoor!
en ik denk wel de meeste onder ons,hi,hi
groetjes van corry

Wil zei

Het zijn inderdaad geweldige plaatjes. Ik denk dat ik toch maar weer eens moet kijken op de site voor nieuwe afdrukjes.

Groetjes Wil

xxx Myra xxx zei

wat een lieffie!!!

Elly zei

Mooie kaart,Anneke!Leuke kleuren,vrolijk en daar past het stempeltje precies bij.Ik vind ook dat er erg veel mooie stempels zijn en het is lekker ontspannend werk!

Groetjes Elly

*mieke* zei

Wat een lieffie is het zeg en ook weer zo mooi ingekleurd! En dat van die keus van de stempels is heel hekenbaar...ik weet soms ook niet waarmee ik het eerst of het laatste moet beginnen:-)
Groetjes Mieke

Irene zei

Wat een gezellig kaartje Anneke! Prachtige kleuren en dat stempeltje is zoooooo schattig, daar moet je wel van houden!!!

Groetjes, Irene

Karin zei

Wat een schatje! Je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.

Marjan zei

Je kaart mag er weer zijn, zoals altijd eigenlijk.Mooi gemaakt, met veel gevoel voor kleur, indeling en detail!

Groetjes, Marjan

nicole zei

een superleuk kaartje.
en het stempeltje is ook errug gaaf, moeilijk om
daar niet verslaafd aan te raken :)
groetjesssssss

Liesbeth zei

Het is idd een schatje, je weet gewoon niet welke te kiezen, er zijn zoveel leuke, maar allemaal gaat niet lukken denk ik (in de portemonee dan)
gr. Liesbeth

Marlies zei

Een hele mooie kaart, prachtig papier, mooie kleuren en inderdaad een schattige afbeelding!
groetjes, Marlies

Oeneke zei

Leuk kaartje met mooie warme kleuren

Aartje zei

Erg leuke kaart, tekst er bij is super!

Groeten Aartje

Mandy's Magnolia cards zei

wat een prachtig kaartje zeg!
groetjes, Mandy

Wil zei

Hoi,

Wat een vrolijke,lieve ,kleurrijke kaart,
Enhet stempeltje is super leuk

Groeten WIL

Jolanda Cuper zei

Het is weer een schatje geworden!
Groetjes Jolanda.

Aleida zei

Heel mooi gedaan, al die kleuren die terugkomen.
Super kaartje.
groetjes,

Aletta zei

Het is je weer gelukt hoor...
Je hebt er weer een prachtige kaart gemaakt.
Deze digi is ook zoooo lief....

Groetjes Aletta (gast-designer KD)

Els zei

Wat een prachtig kaartje is dit.
groetjes Els

SandraR zei

Wat een liefje, Anneke! En je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt! Complimenten!

Groetjes, Sandra

Joke de Wit zei

Hallo, de stempel de kleuren de indeling alles past bij elkaar een hele moooooooie kaart.Groetjes Joke

miriam zei

Je hebt er weer een echt plaatje van gemaakt.

Thanks voor je schitterende kaart

liefs miriam

Gea zei

Mooi kaartje! Is dat een ovaal taartrandje, of heb je een ronde doormidden gesneden? Het staat in ieder geval hartstikke mooi
groetjes gea

Anette zei

Aaaah cuty!!! En wat een leuke embellies!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Anneke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Mooi papier.

Liefs Riet.

Gea zei

Je kaartjes Zijn erg mooi vooral het meisje dat ene ijsje eet . Vind ik erg mooi. Je blog ook maar,,,,, of hij is te groot of mijn pc is te klein haha. Ik krijg hem niet helemaal in beeld. Maar heb vaker problemen de laatst weken me tmijn pc dus kan ook aan mijn pc liggen . Ziet er allemaal er mooi uit. Gr Gea Buuf van Sandra

Renata van Miltenburg zei

Wat een dotje, mooie papiercombinatie en ook de kleine details zijn top.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Unknown zei

Wat een schattig kaartje Anneke, mooi ingekleurd en prachtig papier!

Veel liefs,
Renata
KD NL

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden Anneke!!
Groeten Kristel

marion zei

Wat een leuke vrolijke kaart, bedankt voor het meedoen met Karens Doodles, groetjes Marion