zondag 13 februari 2011

Winner....

Deze kaart heb ik gemaakt voor Menscardsworld ter inspiratie. De challenge loopt nog tot 21 februari. Het stempeltje is van Greeting Farm. Deze heb ik ingekleurd met Copic markers. Het paier is van Basic Grey en de vlaggetjes is van de nieuwe stans van CreaLies. Weet niet of het goed te zien is maar boop de letters op de vlaggetjes vormen te samen "winner". Dit heb ik op de computer gemaakt.
Hoop dat jullie deze kaart ook stoer en leuk vinden.

Deze week kreeg ik een award van Tineke. Voel mij altijd zéér vereerd als ik zoeiets mag ontvangen. Bij deze Tineke, heel erg bedankt!
Deze award moet ik ook weer door geven aan drie personen, maar dit vind ik altijd heel moeilijk. Omdat ik jullie alllemaal deze award gun. Spreekt deze award jullie aan? Neem hem lekker mee zet hem op je blog.



Bedankt weer voor het kijken op mijn blog en bedankt voor jullie lieve berichtjes.

xxx Anneke.

21 opmerkingen:

Liesbeth zei

Leuk kaartje voor een jongen, en gefeliciteerd met je award.
gr. Liesbeth

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Anneke, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

xxx Myra xxx zei

leuk hoor!!!

Marjan zei

De kaart is zeker stoer en leuk!! Ik vind de kleurtjes erg mooi en de vlaggetjes geven een speels accentje.

Groetjes, Marjan

SandraR zei

Stoere kaart en gefeliciteerd met je award! Je hebt hem verdiend!

creationsncraftsbyarina zei

mooie kaart voor de challenge
groetjes arina

Irene zei

Welkom in de "liebster club", gefeliciteerd met je award en je stoere kaartje, wat is die stans van die vlaggetjes leuk!!!!

Irene

Kaatje zei

supergaaf kaartje!

gefeliciteerd met je award!

groetjes,
Annika

Anoniem zei

Schitterend kaartje, ja die vlaggetjes hebben succes bij iedereen.
Grtjes
Christa

martina's kaartjes zei

wat een super kaart !!! zal wel zijn dat het een winner wordt !!! veel succes in ieder geval !
mooi
groetjes, martina
x

Sandra zei

gefeliciteerd met je award en je kaartje van vandaag is ook super gemaakt hoor.
gr sandra

Karen zei

Zeker een "winner"Prachtige kleuren! Tot zondag! Heb er zin in:-)
Groetjes,
Karen

Aletta zei

Wat een prachtige sportieve kaart. Erg leuk die knoopjes en de vlaggetjes zo. Groetjes, Aletta

Christina zei

Een schitterend kaartje is dat weer geworden Anneke!
Groeten Kristel

Wil zei

Hoi Anneke,

Een stoere kaart voor een stoere bink,
leuk hoor.
Gefeliciteerd met je Award.

Groeten WIL

Sandra1968 zei

Wauw, wat een schitterende en stoere kaart!
En gefeliciteerd met je award :-)
Groetjes, Sandra

Aleida zei

Een stoere, feestelijke jongenskaart! En gefeliciteerd met je award.
groetjes,

Elly zei

Gefeliciteerd met je award,het kaartje is prachtig!
Ik vind het gebruik van die vlaggetjes en knopen erg mooi,dan heb je maar weinig nodig om z'n mooie kaart te maken!

Groetjes Elly

miriam zei

gefeliciteerd anneke met je award
Mooie kaart heb je gemaakt .

gr miriam

danielle zei

Mooi kaart weer, heerlijke frisse kleuren, mooi sketch en lief stempelafdrukje.

Groetjes, Danielle

Els zei

Wat een prachtig en beetje stoer kaartje is dit.
Groetjes Els