dinsdag 18 januari 2011

Spring is here....


Op Girlscardworld is de tweede challenge van start gegaan. Het thema is "Lente". Als DT lid van deze blog is bovenstaande kaart mijn voorbeeld. Heel iets anders dan dat jullie van mij gewend zijn, maar schrik niet plaatjes inkleuren met mijn copic markers blijft mijn favoriet. Het achtergrondje heb ik gepoetst met Distress Inkt. Ik wilde deze kaart een wat oud schilderijachtige uiterlijk geven. Volgens mij is het mij aardig gelukt. Jullie kunnen weer mee doen met deze challenge. Er zijn leuke prijsjes mee te winnen.

Zag dat ik er een aantal nieuwe volgers bij gekregen heb. Welkom! Leuk dat je volger bent geworden. Als je iets wilt weten of vragen hebt, mijn mail adres staat bij mijn profiel. Mail gerust.

xxx Anneke.

20 opmerkingen:

Aletta zei

Hoi Anneke, Wat een prachtige lente kaart heb je gemaakt voor Girlscardworld. Groetjes, Aletta

Aleida zei

Leuk! Dat schilderij/lijstje-achtige komt goed naar voren. En die vogeltjes geven het toch een Lente tintje! Leuk gedaan!
groetjes,

Floor / Marjolein zei

Ah! Daar is tie dan. Heel mooi geworden en de kleuren komen ook prima uit op de foto.

Groetjes.
Anette

Elly zei

Mooie kaart, door de vrolijke kleur van de distress inkt komen de vogeltjes mooi uit!

Groetjes Elly

Unknown zei

Schitterend Anneke!! Ik zou willen dat het waar is maar volgens mij hebben we nog wat winter te gaan. Groetjes, Frea

martina's kaartjes zei

Wat mooi gemaakt ! heel stijlvol, het is altijd wel een uitdaging om eens iets anders te doen dan anders en dan krijg je misschien de smaak wel te pakken !
groetjes, martina
x

xxx Myra xxx zei

wow wat prachtig!!!!!

Marjan zei

Schrikken doe ik niet zo gauw! Eerder vind ik dit een MOOIE kaart, het vogelplaatje past goed bij je prachtige achtergrondje.

Groetjes, Marjan

Tineke's hobby zei

ik vind het een schitterend kaartje toch eens wat anders maar zoooo mooi
Groetjes Tineke

Justine zei

Heel erg mooi kaartje!
Groetjes justine

nicole zei

superleuk die vogeltjes!!!
mooie kleuren hoor.
groetjesssssss

Marian zei

Je kaart is erg gezellig en mooi
Groetjes

hennie zei

Prachtige kaart Anneke!
Echt klasse hoor,
groetjes hennie.

Els zei

Van mij mag de lente beginnen hoor en de kaart vindik erg leuk. Een schilderijtje op een kaart is dus goed gelukt.
Groetjes Els

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

miriam zei

Het is inderdaad helemaal iets anders maar wel heel erg mooi anneke

gr miriam

Christina zei

Een prachtige kaart Anneke!
Groeten Kristel

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Anneke, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Karen zei

Hoi Anneke,

Jeetje, dit is echt heel wat anders. Maar supermooi gelukt.
Groetjes,
Karen

Sandra1968 zei

Wauw, wat een superleuke kaart! Heel erg mooi.