zaterdag 22 januari 2011

Dutch Magnolia Lovers.

De Dutch Magnolia Lovers blog is op zoek naar DT leden. Deze blog is pas nieuw. Onderstaande creaties heb ik ingestuurd.
Het moesten twee voor deze blog gemaakte kaarten zijn en een project ( dit kan van alles zijn). Je kunt je creaties nog insturen tot 25 januari.

Deze kaart heb ik ingekleurd met copic markers. Achtergrondje heb ik gemaakt met een embossingmal en bewerkt met een copic marker. Tekst is een freebie van Jolanda.
.
Ook dit plaatje heb ik ingekleurd met copic markers. De harten is een mal van Nellie Snellen. Tekst is van M@rjan. Zij maakt super leuke stempels.

Kaartenbox.
In de kaarten box zitten grote kaarten, een wat kleinere kaarten, labels. Een notitie blokje, een pen en een vakje voor de postzegels. De letters voor op de box heb ik gemaakt met behulp van de cricut.

Laat gerust een reactie achter wat je er van vind.

xxx Anneke.

29 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig, prachtig, prachtig!! Wat een kunstwerkjes!
Liefs, Sandra

Marian zei

Prachtige creaties heb je gemaakt
Groetjes Marian

Els zei

Schitterende creaties heb je weer gemaakt.
En wat is die box mooi geworden. Echt helemaal super. De kaartjes vind ik ook erg leuk hoor.
Groetjes Els

Aletta zei

Echt weer prachtig gemaakt. Groetjes, Aletta

martina's kaartjes zei

wow, wat heb jij knap geknutseld !!! heeeeeeel mooi ! heb je ergens een patroontje gevonden voor di kaartjesbox, hij is super !
groetjes, martina
x

Sandra1968 zei

Ik vind ze schitterend! Heel veel succes met de DT-call.
Groetjes, Sandra

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Anneke. Ik zal voor je duimen.
Groetjes van Jacqueline

Anke zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt. Die kaart met de harten vind ik super mooi.
liefs Tessa & Anke

Joke zei

Leuke kaartjes heb je weer gemaakt en de box is supergaaf en veel succes gewenst.
Liefs Joke

Karen zei

Jeetje Anneke,

Wat ben jij weer lekker bezig geweest. Super mooi. Sterkte morgen met Fleur. Ik zal aan jullie denken.
Dikke knuf,
Karen

Marjo zei

Prachtige dingen heb je gemaakt. Succes met de uitslag van het designteam. Groetjes Marjo

Lia zei

Schitterend allemaal, supermooi, wat zullen ze het moeilijk krijgen met al die mooie inzendingen zeg.
Succes hoor,

groetjes Lia

Nicole Verkooijen zei

Hey Anneke

Wauw wat een mooie kaarten , als jij geen DT-er word dan weet ik het niet meer, ik vind ze echt klasse !!

Dat zwart witte doosje wat je hebt gemaakt vind ik in 1 woord : BRILLIANT !!!! WAUW ik heb echt mijn ogen uit zitten kijken, wat heb je die mooi gemaakt zeg !

Veel liefs
Nicole x x x

Maris zei

prachtig ,wat heb je dat mooi gemaakt zeg xx

Justine zei

Wat is dat allemaal mooi!
Hopelijk word je DT lid.
Groetjes Justine

Elly zei

Geweldige werkstukken,ze zijn super leuk!
Moet haast wel lukken met je D.T-schap,ik zal voor je duimen!

Groetjes Elly

Marjan zei

Zohee, jij hebt echt hard gewerkt! Je kaarten zijn allebei supergaaf! Vooral die met het hart vind ik qua kleur erg mooi. Je doosje is helemaal het einde, zo mooi!!

Groetjes, Marjan

xxx Myra xxx zei

prachtig!!!

Anette zei

Wow!! Prachtig Anneke. En nu maar duimen.....Het papier van jack and Jill was nog niet gearriveerd. Er waren nog slechts drie in het schap en die heb ik voor je meegenomen. Ik kom van de week wel even een bakkie (thee) doen, maar bel je wel even.

Alma zei

Hi, your creations are all REALLY great. Wonderful! Hugs from Germany, Alma

Riet zei

Schitterende kaarten en box Anneke,lief die stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Christina zei

Dat zijn schitterende creaties Anneke!
Groeten Kristel

miriam zei

schitterende kaarten anneke en ook en een prachige box

heel veel succes

gr miriam

Aleida zei

Heel mooi gemaakt! Die met de harten vind ik het leukst, maar de rest is ook heel mooi!
Succes!
groetjes,

Kaatje zei

wow, echt prachtig allemaal! Succes!!

groetjes,
Annika

Liesbeth zei

Ik vind het allemaal super mooi wat je hebt gemaakt, dat zullen ze daar zeker ook vinden.
Succes.
gr. Liesbeth

Unknown zei

Een beetje laat met mijn reactie maar was gisteren op een verjaardag...prachtig zeg Anneke, je kaarten zijn schitterend maar die box met kaarten ook hoor! Groetjes, Frea

Tineke's hobby zei

wow wow wow wat schitterend als jij niet gekozen wordt weet ik het niet meer
En je laatste projectje is wel erg gaaf
Groetjes Tineke

Tanja zei

Wat geweldig mooi!
Liefs,
Ester