woensdag 8 december 2010

Verry Merry Christmas.



Dit is een project van mijn verlanglijstje. Vind dit zo'n lief stempeltje. Jullie zullen het niet willen geloven, maar dit is de derde kaart met dit stempeltje. Twee liggen in de prullenbak. Eigenlijk moet ik nu poetsen hier in huis, maar ik kan het niet uitstaan dat het niet wil lukken. Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar deze is in ieder geval beter dan de andere twee ;lol)

Het papier is van Tim Holtz, ik heb de warme grijs tinten van de copic markers gebruikt W3 tot W00. Het inkleuren met deze W kleuren vind ik een heel leuk geheel geven. Daar ben ik in ieder geval tevreden over ;lol)

xxx Anneke.

23 opmerkingen:

Aletta zei

Wat een prachtige kaart. en ja.. het stempeltje is zooo lief. (ik ben toevallig zelf nu ook met een kaart bezig met dit lieve stempeltje). Fijne avond. Gr. Aletta

Aleida zei

Wat een supermooi kaartje!Een ik vind compleet niks aan te merken op het kleuren, ik vind het perfect. Hele mooie kleuren. Echt een stijlvol kaartje.
groetjes,

Joke de Wit zei

Mooi kaartje en de kleuren zijn echt mooi de combinatie papier en kleuren zijn perfect. Gr. Joke

miriam zei

Deze niet weggooien anders stuur je hem maar naar mij hoor .

Prachtige kaart mooie kleuren en heel mooi ingekleurd

gr miriam

Riet zei

Prachtige kaart Anneke,lief die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Miranda zei

super mooi kaartje !!
Gr. Miranda

Unknown zei

Meen je dat nou Anneke?! Ik kan nooit wat weg gooien, echt verschrikkelijk. Ik blijf dan prutsen en frutten tot dat ik het acceptabel vind. Echt heel erg, maar deze is schitterend geworden. Liefs, Frea

SandraR zei

Deze niet weggooien, Anneke!
Zou zonde zijn, vind 'm namelijk errug mooi geworden met die warme grijstinten.
M'n complimenten!

Groetjes, Sandra

Christina zei

Hij is prachtig geworden Anneke! Er is niets mis mee hoor!!
Groeten Kristel

Anette zei

Je bent lekker bezig! Heel mooi zo ton sûr ton.

Esther zei

Prachtig kaartje toch.
Je bent denk ik te veeleisend van je zelf.haha

Groetjes Esther

Marian zei

Hij is prachtig
Groetjes

Marjo zei

Ik kan me niet voorstellen dat die andere twee niet mooi waren. Deze is in elk geval prachtig.
Groetjes Marjo

Anoniem zei

Ik vind hem prachtig! Niks mis mee! En het stempeltje staat er ook super leuk bij! :)

Liefs, San

Liesbeth zei

Het is een prachtig geheel, super mooi die kleurencombinatie.
gr. Liesbeth

Marjan zei

Nou, dit is toch een heel mooi geheel geworden, dat haar heb je trouwens wel erg goed gedaan!

Groetjes, Marjan

Tineke's hobby zei

Ik weet niet wat hier mist of wat niet goed is deze is erg mooi super in die kleuren en inderdaad mooi stempeltje
Groetjes Tineke

Kaatje zei

ik vind het echt een prachtig kaartje geworden! Niet over twijfelen!

groetjes,
Annika

stempelfreaks zei

Wat een prachtige kaart!! Ik vind de kleuren ook zo mooi.
Groetjes Astrid & Larissa

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je mag er best tevreden over zijn Anneke, want het kaartje is prachtig! Mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Karen zei

Jeetje Anneke,

Deze NIET in de prullenbak gooien. Prachtig!!

Groetjes,
Karen

Debbie Stip zei

Nou ik vind het een beauty hoor! Heel mooi zo met die zachte, warme tinten en de 'eenvoud' van de kaart!
xxDebbie

Maris zei

ik vind hem echt prachtig zo met die grijstinten, ik ga me der ook eens aan wagen