maandag 15 november 2010

Wéér eentje.....


Vanmorgen zag ik op de blog van Marian dat ze deze award door gaf aan mij. Marian bedankt daarvoor. Heel lief, ben er erg blij mee . Nu moet ik weer drie dingen over mij zelf vertellen en hem doorgeven aan vijf personen, ik wil niet in herhaling vallen. De drie dingen over mij zelf kunnen jullie vinden bij de andere awards. Er zijn zoveel lieve kaartenmakers(sters)die zulke mooie creaties maken en waar ik zoveel inspiratie uit haal,aan hun wil ik deze award geven. Voor diegene die zich aangesproken voelt neem gerust deze award mee en plaats hem op jullie blog.

In deze post wil ik jullie ook allemaal bedanken voor die leuke en lieve reacties die jullie altijd plaatsen bij mijn creaties. Onwijs leuk vind ik dat altijd! Ook wil ik de nieuwe volgers welkom heten. Leuk dat jullie mij gaan volgen.

xxx Anneke.

Geen opmerkingen: