donderdag 11 november 2010

Tekstbal kaart.



Deze kaart heb ik een klein beetje gelift van M@rjan. Met haar goedkeuring heb ik dit mogen doen. Ook de digistempel heb ik bij haar gekocht. Ze staan op haar blog in de webwinkel.

Het achtergrondje heb ik gemaakt met een embossing mal en heb ik door de cuttlebug gehaald. Heb de sierrandjes uitgeponst met een MS pons "Iron gate". Het papier is van Eskimo Kisses en de tekst is van M@rjan.

Laat gerust weten wat jullie van deze kaart vinden.

xxx Anneke.

19 opmerkingen:

Anette zei

Ik vind hem prachtig!!! Ook clean & simple eigenlijk. Mischien moet je hem maar "insturen" voor de DDCC-challenge.'T was weer gezellig vanmorgen....en nog veel plezier in Utrecht!

Aletta zei

Prachtig. Mooi digi stempel. Groet, Aletta

martina's kaartjes zei

heel mooi ! die zal nog wel door meerdere mensen 'gemimpt' worden denk ik !
groetjes, martina
x

Aleida zei

Het is een heel mooi kaartje geworden. De digi is ook erg mooi gemaakt door M@rjan.
groetjes,

Marjan zei

ERG mooi, je kaart!! Ik zie de schets er nog in, maar zoals we al zeiden: het wordt toch heel anders. Hoop dat je nog veel plezier zult hebben van de kerstset!

Groetjes, Marjan

Baukje zei

Hallo Anneke
hij is heel mooi geworden!!!
Groetjes Baukje

Wil zei

Hallo Anneke,

Hij is prachtig!!!!

groeten WIL

Justine zei

Heel erg mooi!
Groetjes Justine

nicole zei

supermooie kaart! heel sjiek!
groetjesssss

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartje Anneke, heel stijlvol.
Groetjes van Jacqueline

hennie zei

Je kaart vind ik heel erg goed geslaagd!
Groetjes hennie.

Lenet zei

Gaaf zeg..Ik ben zooo slecht met digistempels..

Karen zei

Hoi,

Wat een prachtige kaart. Minimalisme ten top! Mooi!

Groetjes,
Karen

creationsncraftsbyarina zei

een mooie kaart heb je gemaakt zeg...
gr arina

Marian zei

Beeldige kaart
Groetjes,Marian

Tineke's hobby zei

Schitterend kaart heel mooi die tekst bal heel mooi geheel
Groetjes Tineke

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

miriam zei

hij is prachtig geworden je kaart ook de digi is leuk

gr miriam

Debbie Stip zei

Wat een mooi kaartje weer is dit Anneke! Heel leuk gedaan!
xxDebbie