zondag 5 september 2010

Award!


Gistermorgen zag ik dat ik een award had gekregen van Martina Bedankt Martina, heel leuk! Het lukte mij niet om hem gisteren op mijn blog te plaatsen omdat ik snip en snip verkouden ben. Lag gisteravond in een slaapzak met een kruik op de bank, zo koud had ik het. Vandaag snotter en hoest ik nog behoorlijk, ik hou me vandaag dan ook maar een beetje rustig.

Nu moet ik vertellen waarom ik een blog heb.

Nou ik heb een blog omdat ik al een tijdje zat te surfen op internet en daar allemaal leuke blogs tegen kwam en ik daar veel inspiratie uit haalde. Op een gegeven moment dacht ik, ik zou het ook wel leuk vinden om mijn creaties te laten zien.En zo ben ik op een vrijdagmiddag gaan prutsen en nu heb ik ook een blog.Ik hoop dat ik met mijn creaties ook anderen een beetje inspireer. Wil iedereen bedanken die volger is geworden en die wel eens een bezoekje aan mijn blog brengen. Ik vind het heel leuk!

Maar nu mag ik aan 10 personen deze Award doorgeven. Dat is best moeilijk. Eigenlijk verdienen al mijn volgers deze Award.
Aan de volgende dames wil ik deze keer de Award geven.

Miriam.
Hennie.
Karen.
Jetty.
Arina
Gea
Wiebine
Aletta
Christa
Annemarie

Het zou leuk zijn als jullie ook op je blog vertellen waarom je een blog hebt.

5 opmerkingen:

Aletta zei

Hoi Anneke, Erg leuk en bedankt dat je de award doorgeeft aan mij. Het is vandaag te mooi weer om lang achter de computer te zitten, maar ik zal vd week op m'n blog de award plaatsen en doorgeven. Fijne dag. Groetjes, Aletta

Wiebine zei

Hoi Anneke, leuk dat ik je gister even ontmoet heb in Eext en bedankt dat ik een award van je heb gekregen.
groetjes,
Wiebine

Tineke's hobby zei

Gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend.
Groetjes Tineke

Karen zei

Hee, dankjewel!!!! Ik voel me zeer vereerd als beginnend blogger.

Groetjes.
Karen

Creagea zei

Hoi Anneke,erg leuk en bedankt dat je hem ook aan mij doorgeeft,altijd leuk
liefs Gea