maandag 9 augustus 2010

Opruimen scrapkamer.

Vorige week heb ik twee torens via MP gekocht om mijn scrapvellen en cardstock in op te bergen. Gisteren ben ik begonnen om mijn scrapkamer opnieuw in te richten. Ohw, ohw wat een chaos heb ik op dit moment er van en wat heb ik veel spullen. Ik kan wel een winkel beginnen. Hebben jullie dat ook?. Nu heb ik zoveel spullen en nog kan ik er meer gebruiken(lol). Ik wil jullie alvast de torens ingericht laten zien en als het helemaal af is maak ik een foto van het geheel.

9 opmerkingen:

Baukje zei

Hallo Anneke
dat ziet er heel mooi uit daar krijg je vast een hoop plezier van
Groetjes Baukje

martina's kaartjes zei

Dat ziet er prachtig uit ! Krijg je eindelijk een beetje een overzicht wat je allemaal hebt ! Veel plezier ermee !
Groetjes, Martina
x

SandraR zei

Wat gaaf! *jaloers*... Hahaha!!
Geniet ervan.

Groetjes, Sandra

tanja'skaartenblog zei

hallo anneke

dit ziet er al prachtig uit ben benieuwd naar heel je kamer ben gelijk volger geworden van je blog want je maakt hele mooie kaarten zeg daar wil ik wel meer van zien

groetjes tanja

Marlies zei

Wat mooi alvast zeg! Ik ben gek altijd op opbergspullen, zeker als het er niet alleen handiger maar ook mooier van wordt.

Liefs, Marlies

Lenet zei

Hihih ik heb net zo'n kast weg gedaan en ben weer over op de stapel bakken . Ik werd er gek van dat steeds mijn papier eruit gleed.
Veel spullen?? Ikke neeeeeeeh hoor
Maar ziet er netjes uit zo hoor!

Judith zei

Wat gaaf en wat netjes! Ik heb er helaas echt geen plek voor...

Tineke's hobby zei

Dit is gaaf mag ik vragen waar je het vandaan hebt MP zegt me niks sorry
Je maakt mooie kaarten ben volger geworden
Groetjes Tineke

Creagea zei

Ohhh wat gaaf is dit en veel spullen hebben we nooit genoeg he,komt steeds weer wat nieuws
liefs Gea